Henry's Blog

2012年9月6日星期四

提早放工見證


2012年8月17日

一則工作見證:

感謝神. 繼之前的工作見證, 今日又有見證榮耀神啦
今早向神禱告, 因為知道明天要傳福音, 所以我相信今天一定可以準時收工, 甚至好快好輕鬆完成曬今天的工作, 能夠早些回家作最後一天的準備.

感恩, 今日真係好輕鬆, 我都好快完成手頭上的工作.  

因我放工時間是7:00 , 就算準時收工都要7點, 但當6:45-50左右, 老闆突然走出來問我做好曬野未,我話做好, 之後她便跟我們全公司同事說, 今日大家一齊早走啦  

雖然唔知點解, 佢又無講, 但全公司在正常情況下, 係未試過有得早走.

雖然今次只是早走約10分鐘, 但卻令我更經歷到神.

(只要我們願意為神付出, 甚至先求祂的國和祂的義, 一切東西都會加給我們.
還有一個point都想分享一下: 我每天工作之前都一定會向神禱告, 求神加給我智慧,力量, 讓我能夠帶著神的智慧解決每一件事, 並且能夠每一天都能夠見證神榮耀神)

當我這樣做時, 其實我每一天的工作也有神的參與, 感受到神的幫助

最後將一切榮耀頌讚歸給神  

沒有留言:

發佈留言