Henry's Blog

2012年9月5日星期三

信仰的初期

還記得初信主及返教會的時候, 我仍然是帶著觀望的心態去返教會.
因為我由細到大都未返過教會, 也不知道咩叫教會, 去到要做咩.
其實我真的咩都唔知道.

但起碼第一次返到家聚的我, 給我一種溫暖的感覺, 但我也想想 世上有無人真的咁好咁有心 !!
在家聚中, 看見他們所付出的所做的都不像假.

而帶我返教會的朋友, 她帶左我返教會幾次之後, 就再無見到她了.

當時我都好突然, 我諗都無諗過帶我返教會的朋友, 竟然無再返.

但當時的我, 幸好有跟進員,有弟兄 鼓勵我 與我傾計.

就是從那時開始, 我真正開始反思我的人生了.

甚至籍著家聚每次所分享的講道信息, 同樣也令我得著幫助.

雖然當時我仍然帶著好多問題, 甚至我當時還住在工廠, 還有與那些唔好的朋友聯絡.

但我更發覺, 我群埋唔好的朋友一齊玩都唔知做咩, 相反家聚的弟兄卻不時的主動聯絡我, 與我傾計.

所以當時的我, 也好單純的繼續返家聚.

當我繼續返家聚時, 開始一步一步咁認識神 . (雖然當時未算認真)
但我只知道每一次返到教會, 都令我得著好多.

甚至見到身邊個個弟兄姊妹都咁有信心咁積極, 我自己也被他們影響.
自己也無咁多講消極說話, 學習怎樣在信心上突破.

另外, 當時自己也開始為到一些事嘗試向神禱告.

接著我的信仰便由那時開始一步一步的突破又突破起來了.
連我自己也開始感覺到自己開始有些轉變了, 是轉變得好左.

沒有留言:

發佈留言