Henry's Blog

2012年10月2日星期二

不住的檢測自己


每天檢測自己已成為我每天必做的事情.

為何我會這樣做 ? 
其實近日來 當我回想過往神的恩典, 我便知道我自己一定要更加努力的超頻成長., 好好回應神, 報答神恩.
所以這也是令我在信仰上愈來愈有動力的因由之一.

無論我每天發咩事, 遇到任何問題, 每一天我都會檢討返自己今日有無咩地方做得唔好, 下次可以做得更好.

因為我發覺當自己唔去每天自我檢討, 好自然自己有些事做得唔好自己都唔為意.

就像我近來一樣, 近來自己都睇到自己一些唔好的事, 所以我自己也決定堅持一定要解決, 籍著真理解決所有的事. 
因為我自己也親身經歷過, 用真理解決才能真正讓我們得以自由.

我自己也曾經有一段時間用少左真理, 那時我整個人真的完全像沒有心機咁, 甚至問題反而愈來愈多, 好像一個人活在捆綁中.

所以過往的信仰經歷, 神讓我經歷唔同的事, 反而更讓我看清信仰的真實, 神的真實, 神的愛.

其實所有野都是在於自己的決定.

就像罪一般, 我自己信左主之後 都有時會做左一些唔好的事.
但其實解決方法, 就是我們要知道真理,真知識, 隨後作出一個好決定.
就如撒種的律一樣, 你撒好種 自然會收返好的果子, 但相反如果撒壞種, 結果一定會收返敗壞.

這5年來的經歷, 眼看見太多唔同的人, 有些已過生, 有些年老, 有年輕. 但一個一個都睇到他們所撒的種, 真的會收返.
實在有太多唔同的經歷......

所以直到現在, 雖然我還有地方需要我突破,戰勝, 但我一定唔會放棄, 我所作過的好決定我一定會堅持.
不住的檢測自己, 讓自己活在自由當中, 活在神的祝福當中.

沒有留言:

發佈留言